Thursday, September 20, 2012

alomost 7 months!!

alhamdulillah segala puji bagi Allah, tuhan sekalian alam..

Dalam sedar dan tidak anak ibu dan abah dah hampir mencecah usia 7 bulan. bermakna dah hampir 6 bln (lg beberapa hari jer lg) niat ibu nak susukan izzati secara eksklusif tercapai..Terima kasih Allah! Masa berlalu terlalu pantas, syukur ke hadrat Illahi kerna dengan limpah kurniaNya kita bersama-sama di dalam bulan Ramadhan. Izzati pun tidak ketinggalan turut serta bersahur dengan ibu dan abah untuk berpuasa (ibu & abah je pose) izzati pose yang yuk kih..kih..nnt ibu ajar izzatie cara-cara berpuasa. Sejuk hati ibu dan abah bila tengok izzatie membesar dengan sihat.

sekarang ni izzatie dah mula mengangkat badan nak merangkak, menjulor kedepan tu usah cakap semua tempat izzatie dah explore, siap tolong mopkan rumah..huhu terima kasih izzatie.


0 comments:

FOLLOW THIS BLOG =)

<@@@@@@script language="JavaScript" src="https://sites.google.com/site/adiwira/adibottomleft.js" type="text/javascript"> <@@@@@@script language="JavaScript" type="text/javascript"> cot("http://img26.imageshack.us/img26/1446/transp2.gif") fasdfdfsadf fasdfdsf fsf

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP