Sunday, January 29, 2012

Black & White de Album

kalau la korang smua nak tahu, ataupun korang xnak ambik tahu, tapi aku tetap nak bagi tahu, dua tiga menjak ni aku dah bosan sampai tahap gaban, cybercop, power ranger tambah atroman kot ataih (bak kata org peneng). kepala otak ni dok pikir bila nk balik kampung main ngn budak kecik nih. woh, bapak gila bosannya.

kalau la nk diberi perumpamaan moden skg ni, ibarat menguyah selipar jepun. makin digigit, makin lenguh rahang mulut. tapi lama2 alah bisa tegar biasa. dari selipar jepun, upgrade sikit pg ke getah tayar lori. begitulah adanya tahap kebosanan saya nih. sampaikan kelihatannya ayat2 yang ditulis ini seperti nukilan orang mabuk todi basi jadinya wahai sahabat2 sekalian. gila sungguh aku dibuatnya.

hingga kini ku mencari2 arah tuju hala yg tak ketahuan hendak kemana dibawaknya masa lapangku ini. lalu ku mencoba editing gamba2 yg hampir kusam bertemakan black n white (perghh, perenggan ke-3 baru masuk ngn tajuk. mmg fail BM karangan). jadi disebabkan kepeningan ini masih lagi melingau-lingau (istilah baru) di kepalaku, sudilah kutuk or komen gamba dibawah ni. sebelum aku menjawakan bahasa melayuku ini, ada baiknya ku berenti melalut sebentar....





nota kaki:
mood mengekplore lg hitam putih

.

0 comments:

FOLLOW THIS BLOG =)

<@@@@@@script language="JavaScript" src="https://sites.google.com/site/adiwira/adibottomleft.js" type="text/javascript"> <@@@@@@script language="JavaScript" type="text/javascript"> cot("http://img26.imageshack.us/img26/1446/transp2.gif") fasdfdfsadf fasdfdsf fsf

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP