Tuesday, January 24, 2012

Cuti Tahun Naga CNY

abih sudah cuti CNY. esok pagi2 dh nak kena chaw blk johor, sambung kerja balik. tinggal lg ibu ngn budak kecik yg dh makin besar nih. hehehe, tp alhamdulillah, sempat wat selesai smua urusan yg aku nk wat sempena cuti ni. rambut izatie pun dh selesai dicukur botak. hehe, kelako plk aku tgk dia bl botak. dogoi je kepalanya.

dh makin besar, makin byk akai dh bdk sorg nih. perangai pun dh macam2. dh start pandai merap dh skit2, tambah2 bila time nk tido. nak gak suh abah dia yg dodoi dia dulu smp tido br blh letak atas tilam. mula2 tu igt lapo susu ke pe, rpnya nk suh org mendodoi dulu. adei~~, pasni nenek dia la plk kot kn melayan klu ibunya dh xlarat. hehehe.

gambo kali ni byk gila aku ambik. tp bl tgk blk, smua lbh kurang. abih tu member br reti sengih2 gelak skit je, xbyk sgt la aksi leh ambik. tp, bl aku tgk blk smua arrangement gamba2 yg melambak2 aku ambik tu, mcm blh reka srip diolog plk. hehehe, skrip dh siap, tinggal lg gamba je blm lg selesai susun. dh siap nnt aku post terus kt blog nih. so, tuuunngggguuuuuu~~~

p/s: izatie ni kira bdk tahun naga gak ke? heheeh, esk beso2 jgn garang mcm naga sudah lee~~
.

1 comments:

syazwansamar January 24, 2012 at 7:21 AM  

aah.ouh iya.naga jugak le...
sama ngn uncle die

FOLLOW THIS BLOG =)

<@@@@@@script language="JavaScript" src="https://sites.google.com/site/adiwira/adibottomleft.js" type="text/javascript"> <@@@@@@script language="JavaScript" type="text/javascript"> cot("http://img26.imageshack.us/img26/1446/transp2.gif") fasdfdfsadf fasdfdsf fsf

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP