Saturday, January 14, 2012

My Favorite Picture

(click utk enlarge)

selama aku aktive ngn camera ni, ni la gamba yg paling menusuk jiwa aku skali. gamba ni di ambil oleh isteriku, pn noorizdayantie. bdk kecik ni anak kami yg baru lahir 1 jan 2012 lepas. huh, xtau nak describe mcm perasaan nih. alhamdullilah atas anugerah yg tak terhingga ni. ms aku post, aku dh sampai johor. terpaksa tinggalkan mereka jap sebab kerja.

tiap2 kali aku tgk gamba ni, sebak pun ada gak. gini la gamaknya rasa rindu kat anak sendiri ek. sblm ni aku dgr je cerita kawan2, xtau mcmn rasa rindu kat anak. tp bila dh dapat rasa ni, no wonder a diorg cakap " lepas ni sure rasa nk blk kg je tgk dia. keje pun dh malas dh" hehehee. betul la kot apa yg diorg ckp tu.

p/s: nnt klu ada masa aku post plk pengalaman masa menyambut kehadiran buah hati baru nih =)

br
shukri
.

0 comments:

FOLLOW THIS BLOG =)

<@@@@@@script language="JavaScript" src="https://sites.google.com/site/adiwira/adibottomleft.js" type="text/javascript"> <@@@@@@script language="JavaScript" type="text/javascript"> cot("http://img26.imageshack.us/img26/1446/transp2.gif") fasdfdfsadf fasdfdsf fsf

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP